Wednesday, April 6, 2011

Aku Fuck Ko.!!!

assalamualaikum..
hye u guys...
awini ari yg menyakit kan aty bg aku...
Aku Fuck Ko la..!!!
cm sialnye betina..kimak btol....
korunk nak thu tak kenape aku mencarut nie...
xter die cmnie... pgie tdie aku ade training hockey at skola...
nthn aku pgie la...
cme kumpul2 nk kua lpk mamak.... lapa kowt pgie tu...
da cmtu kteorg kua la dalm kol 7 lbh dah dkt nk kol 8...
nthn da cmtu.. makan pnye makan smpi kol 9 lbh.... lpk2 lu an...
da abish lpk tu... kteorg pun chow la an... nk msok skola balerk...
masok2 plak kteorg kne nan seorg mahkluhk than.... nth mane dtngnye....
die maki2 kteorg.. nthn trus pgie jmpe guru disiplin....
nthn siap belit2 an cter lgie.... ckp kteorg kuang aja nan die... nthn kteorg ckp kantin ttp...
bodoh kea ape die tu.... da sah2 la kantin tu bkk...
nk ckp bodo... cikgu skola kowt.... cm kimak jea....
skali da kne nan pngetua... kne sebat lak tu...
aduyai... berbirat sial.... bengkak giler kaki aku....
mmg bangsat la pompuan sundal tu....
mcam pukimak..!!!!

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.!
Hey! Sila Tinggalkan Comment Anda.!
Please Ya!