Tuesday, August 2, 2011

Selamat Berpuasa.!

Assalamualaikum.!! Hye Guys...
Selamat Berpuasa Untuk Semusa Umat Islam...
Arini Puasa Ke dua Saya.. walaupun Saye Saket.. Puasa Ttp jalan Oke.. Hahahahhaa
Ouhhh Tidakk!! saye Kene Cikenpop(Demam Campak).. Ayoooooo!!! Susahnye.. Makan Kne Pantng sme.. 
Dala Bulan Puasa.. makan Kne pantang Lak Tu.. Tak Bestnye..!!! Hahahahah!! Yg Penting.. Aku Tak Pantang Pun.. Mane Yg aku ase Nak mam aku mam.. Hahahah!! T Trima Padahnye Aku.. Hahahah!! yg penting Telur jea aku Tak mam.. Tkot Gatal la.. T Aku terkeruk2 Mcm Beruk kang Mngaru...
Hahahah!! Bulan2 Puasa Cite Sal makan.. Adoi.. Terliur..!! Sbar.!! Bukak Puasa Tak Lme agie...
Kepada follower Blog Saya.. Selamat Mnyambut Bulan Ramadhan... Puasa Biar Penuhya.. Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.!
Hey! Sila Tinggalkan Comment Anda.!
Please Ya!